הונאות ביטוח חובה

הונאות ביטוח חובה

הונאות ביטוח החובה

בטח שמעתם פעם על אדם שתבע את חברת הביטוח שלו בגין נזקי גוף למרות שלא נגרם לו באמת נזק גופני. בפועל שומעים לא פעם על אנשים שניגשים לבית החולים,ממתינים בתור הארוך שיקבלו אותם לבדיקה קצרה לאחר שיש ברשותכם את אישור בית החולים הם יקבלו לבטח מספר ימי חופשה מרופא המשפחה ואף הפנייה לאורטופד ולפיזיותרפיה.ככה יעבירו מספר ימים בבית ולאחר מכן יוכלו לתבוע את ביטוח האופנוע ולגרוף לכיסם אלפי שקלים.

מדוע מחירי ביטוח החובה יקרים ?

תביעות "סרק" אלו ואחרות גורמות להתייקרות פרמיית הביטוח של כולנו מאחר וסכומי הפיצוי שמשלמות חברות הביטוח עבור הונאות ביטוח החובה מגיעות לכ 20%!! מסך תשלומי הפיצויים השנתיים , מדובר על מאות מיליוני שקלים בשנה .חברות הביטוח הינן גוף פיננסי גדול מאד שאינו יכול להרשות לעצמו לספוג הפסדים אלו בשום תחום ביטוח, לכן והיה ואין ביכולתן למנוע 100% של הונאות ולהקטין את הסיכון המבוטח הן פשוט מעלות את פרמיית ביטוח החובה לכולנו .

יוזמה חדשה של משרד האוצר

לאחרונה יזם משרד האוצר בשיתוף עם מספר משרדי ממשלה חקיקה על הקמת מאגר מרכזי לאיתור חשד להונאות בתביעות ביטוח חובה. הפרויקט המשותף בין משרדי הממשלה וכל חברות הביטוח בארץ אמור להניב תוצאות בתחום הונאות הביטוח ולמנוע מקרים רבים כאלו בעתיד .החברה המנהלת את המאגר נקראת חברת ISO בעלת ניסיון עולמי בתחום. איתור מקרי הונאה אלו יגרום לטיפול טוב יותר בתביעות של אנשים ישרים אשר צריכים באמת לקבל שרות טוב אישי ומהיר .

לשם כך הוקם "הקו אדום " מסירת מידע בנוגע לחשד הונאות ביטוח חובה אליו ניתן לפנות אם ברשותכן מידע לגבי פעילות לא חוקית בנוגע לתאונות דרכים .

* את הפרטים המלאים וקישור לאתר משרד האוצר ניתן למצוא בפוסט שלנו .

 

חוויה של פעם בחיים – קורס טכנאות אופנועים מעשית היחיד בישראל!

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה