ביטוח לקטנוע הונדה VISION ו SH300

ביטוח לקטנוע הונדה VISION ו SH300

סריקה שבועית

מדי שבוע נבצע סקירה קצרה על שני סוגי קטנועים או כל דו גלגלי אחר. בפוסט זה נתחיל את סדרת הכתבות שלנו עם ענקית האופנועים העולמית "הונדה" והפעם נציג לכם בסגמנט הקטנועים את VISION ואת SH300 של ענקית הדו גלגלי "הונדה".

VISION – קטנוע יפני במחיר הוגן

לאחרונה השיקה הונדה ענקית הדו גלגלי העולמית כלי חדש לסגמנט הקטנועים בארץ. קטנוע הונדה 125 וויז'ן זהו שמו של הדגם החדש והוא אמור להתחרות מול שאר המותגים בקטגורית קטנועי 125 סמ"ק ,זהו כלי עירוני מודרני מגיע במספר רב של גוונים (6 צבעים). הוויז'ן מתאים לאנשים שחושבים ירוק, הוא כלי רכב חסכוני ואמין המספק הנאה לרוכב עליו-  רכשת קטנוע וויז'ן 125 וטרם עשית ביטוח?

בכלל קטנוע הוא כלי רכב חסכוני בטח אם משווים אותו לרכב, לכן חשוב לבודד ולהשוות בין סוגי קטנועים באותו סגמנט ואם נצלול מעט לפרטים טכניים נוכל לזהות כי הוויז'ן החדש בעל מנוע קירור אוויר המניב הספק של כ8.5 כ"ס (מהירות מיריבת של כ 90 קמ"ש) בעל נפח של 108 סמ"ק ומשקל נמוך של כ 102 ק"ג ויכול לנסוע ע"פ נתוני היצרן עד 52 ק"מ לליטר ,הוא כולל קוטר גלגלים 14 אינץ' ומערכת CBS בטיחותית מגיע עם אחריות יצרן לשנתיים ללא הגבלת ק"מ. קטגוריית הביטוח של הוויז'ן 125 הינה מ 51 עד 250 סמ"ק.

SH300 קטנוע חזק 

קטנוע הונדה 300 סמ"ק חדש בעל קונספט מעט שונה משאר הקטנועים שאנו רגילים לראות .מספק ביצועים טובים מאד, בעל עיצוב חדשני ומרשים , ספורטיבי וניתן לשלוט בו בצורה מושלמת קטנוע SH300 מגיע עם רצפה שטוחה ונוחה וכמובן עם גלגלי 16 אינץ גדולים שנראו בתחילה מעט מוזרים כשנכנסו לשוק הקטנועים המקומי, אבל כיום כולם כבר יודעים שזה הפך לסימן ההיכר שלהם .

ה- SH מונע במנוע מוזרק דלק חסכוני 4 פעימות , רמת זיהום אויר נמוכה (דרגה 5) מנוע חזק מאד עם 27 כ"ס נפח מנוע של  279.1 סמ"ק התנעה חשמלית+אימובילייזר מקורי קטנוע הSH300 מגיע גם עם סבל מקורי המאפשר יכולת נשיאת מטען מרשימה למעוניינים ניתן להוסיף את העובדה שישנה אפשרות אבזור גדולה מאד לקטנוע זה. קטגוריית הביטוח של קטנוע SH300 סמ"ק  הינה מ 251 סמ"ק ומעלה

מבחן דרכים לקטנוע הונדה SH300 שנערך ע"י אתר דוגרי.

 

הונדה VISION

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה