הפול חברת ביטוח

הפול חברת ביטוח

הפול חברת ביטוח

לנהגים אשר מבקשים לרכוש ביטוח חובה שהוא מוגדר על פי החוק בישראל חובה לכל רכב הנוסע על הכביש, אך מתקשים להשיג ביטוח מאחת מחברות הביטוח בארץ, האפשרות הטובה ביותר היא הפנייה לפול. למעשה מדובר במאגר של כל חברות הביטוח בענף ביטוח חובה בישראל, כאשר כל חברה על פי חלקה בענף בכל שנה באחוזים חודשיים. מטרתו של ביטוח הפול היא לתת מענה לכל נהג אשר מתקשה להשיג פוליסת ביטוח חובה לרכבו וגם להתמודד עם הבעיות של ענף הביטוח בישראל. הרי חברות הביטוח בהתאם לתנאי השוק החופשי מעוניינות לקחת כמה שפחות סיכונים ולשמור על מתח רווחים גבוה. עם זאת, החוק מחייב את הנהגים לרכוש ביטוח חובה והדבר לא תמיד מתיישר עם הרצונות של חברות הביטוח.

הפול – אודות החברה

הפול הוא התאגיד המנהלי של מאגר לביטוחי רכב חובה, גם לנהגי אופנועים וגם לנהגים ברכבים רגילים. זהו גוף משותף לכל חברות הביטוח בישראל אשר מבטח נהגים אותם סירבו החברות לבטח באופן פרטי, זאת עקב סיכון ביטוחי גבוה. הנהגים שפונים לפול הם בדרך כלל נהגים בעלי עבר עשיר של עבירות תנועה והם היו מעורבים במספר רב של תאונות. הביטוח אותו רוכשים נהגים אלה דרך הפול מכסה כל משתמש או נהג ברכב מפני תאונה ומעניק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, לרבות ביטוח בגין נזקי גוף הנובעים מתאונה עצמית.

מאילו חברות ביטוח מורכבת הפול?

הפול חברת ביטוח זהו כאמור מאגר לביטוחי רכב המורכב מכל חברות הביטוח בישראל, בהתאם לנתח השוק שלהן באותה השנה. הפול כולל: כלל, הראל, אליהו, מנורה, הכשרה ביטוח, הפניקס, איילון, ביטוח ישיר, המגדל, שומרה, שלמה חברה לביטוח, שירביט, א.אי.ג'י, ביטוח חקלאי. החברה עם הנפח הגדול ביותר נכון לשנת 2010-2012 הייתה כלל, אחריה הראל ואליהו. הדירקטורים בחברה הם: אסף חגאי פריי – יו"ר מועצת מנהלים, מנחם הרפז, מיכאל ישיל, שלמה מילר, גד ארבל וסנדו מזור.

הפול – ביטוח חובה לכל נהג 

הפול מעניק אפשרות לכל נהג בישראל לרכוש פוליסת ביטוח חובה לרכבו, גם אם הוא בעל היסטוריית עברות עשירה על הכביש וגם אם חברות הביטוח מסרבות לתת לו את הפוליסה משיקולים אחרים. אך לפני שהינכם פונים לחברת הפול כדאי קודם כל לבצע סקר שוק מעמיק ולבדוק היטב בכל חברת ביטוח האם תוכלו להשיג את הפוליסה. רק אחרי שלא תמצאו שום חברת ביטוח פנו לפול. תנאי תשלום עבור הביטוח מתבצע בהתאם לתעריפי הפול אותם ניתן למצוא באתר המאגר.

קישור לאתר הפול http://www.pool-act.org.il/

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה